Kızlar klomen kullanıp bir sürü yumurta oluşturup hamile kaldım bu ay. Beta hcg değerim 21 ken 2gün içinde 77oldu 1 hafta hastaneye gitmedim doktor 500 olması gerekiyor sonucun dedi ve sonucum 992 çıktı internetten araştırdım bu çok artışlara ikiz gebelik diyorlar bilginiz var mı acaba ?