Kivanclimerve Benimde 272/1 riskim çıkmıştı bu risk değerini önemsemeyen arkadaşlar neden ikili ve dörtlü tarama yaptırırlar anlamıyorum.Ben nifty test yaptırmadım kandan çünkü %100 doğru değil ama bütün bir gebeliğinde uzun bir süreç çünkü kuşku içerisinde geçirilmesi taraftarı değilim 1800 tl ye ben amniyosentez yaptırdım.sonuçlaırm evet temiz çıktı ama bu test sadece down sendromu için değil bebekteki 46 kromozomun 46 sına da bakılıyor ayrıca tarama testlerinde risksiz çıkıp doğuştan down sendromlu,kalp hastalıklı,trisomy18 ve daha bir sürü hastalıklı bebeklerde doğuyor bence amniyosentez yaptırılmalı asla korkulacak birşey değil.bebek eğer düşecekse alacak nefesi,yiyecek ekmeği yoksa bu amniyosentezle olacak iş değil kesinlikle Allahtan ben yaptırdım bebeğimden Emin’im en azından 46 kromozomundan da gerisi Tabiki taktiri ilahi...Gebeliğinizi zehir etmeyin,korkmayın ve yaptırın bence