Sdemirel Slm benim de hep sağ tarafımda 21+4 günlüğüz solumda bir iki kez hissettim. Normal sanırım 😊
SemaAsya Deletedmom0041 aaa aynı benimkide öyle. Tek fark bizimki solda. Baş geliş pozisyonunda. Sabah hıçkırık tuttu pozisyon değişmemiş kafasını fark ettim. Göbeğimin orda sola doğru çıkıntı var popoyu dayıyor oradan ittiriyor. Göğsümün altından da ayakları ile ittiriyor bazen ağzımdan çıkaracak gibi 😂 sizin bebeğiniz kaç haftalık?
Deletedmom0041 SemaAsya 35+1 im şuan. Çok stresliyim. İlk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım kız annesi olmak zormuş 😍
Sevimlisevimli İlk oğlum hep sağda idi.Karnimin sağ tarafı sola göre daha çok çatladı.Kucuk oğlumda yüzde doksan sağda.Sagi seviyor benim ogluslar.Problem yok yani kimi bebek sağda kimi solda kimi aşağıda yukarıda kimi ortada durur.Pozisyona bagli
SemaAsya Deletedmom0041 Maşallah 🤗 Her bebek farklı demekki 😊 benim de oğlum olacak nasipse. 28+6. Bu hareketleri beni çok korkutuyor direnmesi, vurması. Deli deli oynuyor karnımda 😂 inşallah akıllı olur doğduğunda 😍
Hamd_olsun Syst33 pek ağrı ile alakalı değil benimde sol kasığım çok ağrıyor bebek kesin solda diyordum ama ultrasonda kese sağda duruyor
Syst33 Hamd_olsun hım anladım canım bilmiyorum ki benim hep sol kasığım ağrıdı dokğrudur sizin cinsiyet ne
Mzgn01 burhanaltintop aslında benm sürekli sağdaydı başlarda ama döndüğünden beri yani 2-3 haftadır hep solda
Mlkemrecre burhanaltintop Hamile kaldığımı öğrendiğimde sağ taraftaydı ve hep orda..nerde yumurtlama oluyorsa o orda büyüyor..cinsiyetimiz kız ❤️
Nil_19 burhanaltintop en başından beri öyle benim canım. Kız bebek solda olur derler ama benimki sağa kamp kurmuş gibi sürekli orda hareket ediyo😊😊
Tazeanne0134 Slm valla benim genelde bazen sağ bazen sol kasığımda ağrı oluyor ama doktor bakarken hep sağ tarafa bakıyor 🥰