burhanaltintop
Tahmin ediyorum diyelim. 😁 son kontrolüm de baş geliş ve normalden aşağı da olduğunu öğrendim. O yüzden aşağıya elleriyle itekliyor diye düşündüm. Ee 2 kaburgamda ayrı ayrı baskı var böyle itekleme gibi onlarda ayaklarıdır. Sağ taraf koca bir dağ gibi sol bomboş oraya da bir tek popo kaldı 😂😂😂
Şaka bir yana 1 haftadır perişanım. Su içip sola yat kalkma dedi doktor ama benim kız o kadar hareketli ki yatırmıyor tepikleyip duruyor. Hem korku hem sancı hem sıcaklar berbat haldeyim 😣