Merhaba kızlar;
18+4 deyiz ilk bebeğim 2 hafta önce doktor kontrolümüz vardı gittik doktor bebeğin kafasında küçük kistlerin olduğunu söyledi. Ancak ilerleyen evrelerde de geçebiliceğini bir sonraki kontrolde ben tekrardan kontrol edicem geçmemiş olarak görürsem detaylı utrasyona göndericem seni dedi. Böyle bir durumla karşılaşan oldumu hiç internette olabileceği % 50 geçtiği söyleniyor. Dönüş yaparsanız çok sevinirim.