İtalyadan Inglesina Trilogy City aldık Almanya Stuttgart’a kargolattık vallahi çok memnunuz hem ucuz hem kaliteli ve bilinen bir bebek arabası.Tek elle kapatılıyor.Kendi başına ayakta duruyor
en hafif bebek arabası
bastona ihtiyaç duymadığın tek bebek arabası
ve taşıma kapasitesi em yüksek bebek arabası.Kesin al derim asla ve asla pişman olmazsın.Ben ilk çocuğum diye en iyisini istedim Stokke baktık hep ama sürüşü güzel olsada çok ağırdı kapatamadım ve kaldırırken belim ağrıdı.
ınglesina ise hamile halimle kapatıp kaldırdım.Mükemmel bir şey.