Günaydın, aranızda maraşlı var mı bilmiyorum ama gece yatmadan önce biraz maraş tarhanası ıslatıp yedim ve normalde buğdaydan yapıldığı için gaz yapar. Sebebi o mu bilmiyorum ama sol kasığımda inanılmaz bir ağrı, sancı değil, et ezilmesi gibi de değil, kütle gibi duruyor orada ağrı dokununca da ağrıyor. Gaz sıkışması mı dedim ama belime de ağrısı vuruyor biraz. Bu arada bebeğim ds sol yanımda duruyor onun için strese girdim, daha evvel böyle bir tecrübesi olan oldu mu sebebine ne dediler?