AzizeYaman Evet 😔😔 tavrı üslubu çok farklıydı. Ben daha sevecen güleryüzlü, hastasını rahatlatan doktorları tercih ediyorum. Zaten kanamadan dolayı gitmiştim, sorduğumuz sorulara verdiği cevaplar beni çok germişti 😔 Selda hanımdan memnundum ama randevu çok zor buluyordum. En son bulamayınca bıraktım maalesef