zlemAtAcar Haftanın başında kendi doktorum bebeğimin kilosunun 2096 gram olduğunu 2 hafta önde olduğunu söyledi. Aslında haftalardır önde gittiğini söylüyor. Bugün ani kramplarım olunca yakındaki bir doktora gitmek zorunda kaldım. Doktor bana 1543 gram olduğunu kilosu içinse idare eder Dedi. Şok oldum 😱 Bu nedir şimdi Allah aşkına
Zagrozunannesi zlemAtAcar Arada çok fark var ya bi bılgım yok bu konu da ama nasıl bu kadar büyük bı fark söyler sasırdım yani
Esrelf zlemAtAcar şimdi kilo ve boy tahmini olarak ölçülüyor ama 500 gr da fark olmaması lazım. Hangi doktora daha çok güveniyorsan onda devam et yada üçüncü bir doktora başvur bence.
Ozustaseyma zlemAtAcar devlet hastanesinde mi doktor özellerde fazla söyleyebiliyorlar diyorlar ya genelde
zlemAtAcar Esrelf bu önde diyen doktorum iki yıldır gittiğim doktor. Kendisi aynı Zaman'da üreme uzmanı... Hamileşiğin neredeyse başından bu yana benek hep önde gidiyordu. Anlam vermedim. Buna sadece bugün gittim. tanımıyorım 🤔🤔
zlemAtAcar rabiamuhammet acaba makinelerin farklı olmasıyla alakalı olabilir mi? Kendi doktorumun olduğu yerdeki makine çok daha iyi
rabiamuhammet zlemAtAcar Tabi ki olabilir ama dediğim gibi o kadar farketmez bende ayrıntılı ultrason zamanı çok iyi bir profesöre gitmiştim kendi doktorumun ölçtügünden 50 gr.eksik ölçmüştü ama bu normal dedi makina farkından dolayı kendi doktorunuza güvenin bence
zlemAtAcar rabiamuhammet aynen bende detaylıda 50 gram fark çıkmıştı. Kendi doktorum 400 gram demişti ayrıntılı ultrasonda 450 çıkmıştı Can'ım .