Nagihantilbac merhaba canım... bence bir başka doktora daha görün sen... benim 1,5 aydır erken doğum riskinden dolayı nst kontrolleri yapılıyor..20 den sonra sancı sayılıyor ama orada önemli olan düzenli sancıların olması diye biliyorum... örneğin benim ilk zamanlar yarım saat içinde 5-6 kere 40-50 aralığında nst de sancı çıkıyordu... nidicard ve progestan verdi.... ben hala ilaçları kullanıyorum çünkü hala nst de düzenli aralıklarla kasılmalarım çıkıyor... önemli olan ne kadar süre nstye bağlı kaldınız ve 20 nin üzerinde kaç tane düzenli kasılmanız olduğu diye biliyorum.... ama size tavsiyem vakit kaybetmeden farklı bir doktora gidip durumu anlatıp kontrol ettirmenizden yana...ben kendi doktorumdan memnun olmama rağmen erken Doğum riski dedikten sonra ne olur ne olmaz başka bir doktora daha kontrole gittim... her zaman için 2. Bir doktor görüşü daha almak gerektiğini düşünüyorum bu tarz durumlarda ..