Mryu Büyük bir ihtimalle baya bi kıskanacak şimdiden belli ediyor ama inşallah huy değiştirmez diye dua ediyorum ne bileyim bebek gibi altına yapmaya başlarsa ya da tekrardan biberon emzik kullanmaya başlarsa diye çok korkuyorum şuan zaten her zaman değil ama arada kardeşinin beşiğinde uyuyor bende daha fazla kıskanmasın diye hayır demiyorum izin veriyorum iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum bilmiyorum ama yatıyor onda 😄