Benimde ilk gebeligim netten bakinca dogum belirtisi yaziyor ama nete ne kadar guvenilir bilmiyorum doktorada gitsem surunduruyorlar resmen perisan oluyoruz gittigimize pisman oluyoruz belki bursa yasayan vardir diye sorayim dedim olmazsa doktora gitcem artk 😔