Nisannasell Mucizeemm ayyy korktum şimdi arkadaslarda hep diyo daha dur yolun başındasın die umarım hep böyle geçer 😃
Cileginannesi Tazeanne0134 canım merhaba senınle aynıyız nerdeyse. Doktora ne zaman gıdıceksın? Ben de 10+4 üm. Bu haftaıcı gıtmeyı planlıyorum ama kararsızım. Persembe 11 olucaz ınsallah.
Tazeanne0134 Cileginannesi bende yarın 11 olacam ve yarın gidecem ben kuzum bugün 10+6 olduk şükür seninde kasıkların da ağrıyor mu kramp gibi
Cileginannesi Nisannasell ben de aynı senın gıbıydım 8 haftalıkken . 9 a gırdım ve 2 gun boyunca sabah aksam kustum ama sonra yıne aynı mıde bulantısız halıme devam ettım maşallah dıyım. Artık soranlara arada mıdem bulanıyo dıylrum nazar degmesın dıye😄
artis_sevim Nisannasell bende 10. Haftami bitirmek üzereyim 😌 bende de sıfır bulanti hep geziyorum yuruyusler yapiyorum hayatim kaldigi yerden devam ediyor hic aksamadan bebisde cok sukur gayet saglikli diyor doktor🌸🤲🏻 Gerisi hic onemli degil 🐣🤗
Cileginannesi AsliCanbenim cok arada kasık batması oluyo ama bı ıkı gun boyuca bel agrım vardı. Ben de persembe gıdeyım o zaman 11+0 olucaz inşallah.
Selimfirdevs Nisannasell bende öyleyim valla 17 haftaligim hiç mide bulantim olmadı karnimda yok bende bazı zamanlar korkuyorum