Ilk cocugum erkekti 39.haftada dogurdum. Ikincisi kiz olacak buyuk ihtimalle 36inci haftamdayim(hala cinsiyetini belli etmedi) tecrubeli anneler erken dogarmi sizce yada nekadar kac gun erken dogar acaba. Genelde baskalarindan duyuyorum kiz cocugu 15gun filan erken dogarmis hatta ikinci dogumlar daha kolay olurmus diye. Dogrulugu varmidir? Ona gore hazirliklarimi tamamlayayim