Sumeyraerva Rzlgln534 kramplar icim magnezyum kullanmistim bi kac kere onun disinda kanim cok dusuk diye ekstra kan takviyeleride yapiorum demirden baska 33 haftadayum suan
oykusss Rzlgln534 bende 18+4 üm omegayla beraber geçen kontrolde d vitamini verdi doktorum zeytinyağı gibi tatsız tutsuz iğrenç bişi 😒 Gittiğimde sorucam eğer zeytinyaği falansa onun fiyatına bı teneke zeytinyağı alır hergun içerim bir bardak 🤣🤣🤣
alyatalha Suan kullandığım 4 ilaç var kan ilaci vitamin troid ve d3 arada ihtiyaç duyunca magnezyum kullaniyorum
Cileginannesi alyatalha ne zamandır kullanıyosunuz acaba? Imom,kan hapı ve d vıtamınını. Yazarsanız cok sevınrım
Cileginannesi Pinar4063 ne zamandır kullanıyosunuz acaba? Imom,kan hapı ve d vıtamınını. Yazarsanız cok sevınrım
Mercimeginannesii Rzlgln534 decavit d vitamini ve maltofer kullanıyorum o hem demir hem kan ilacı sanırım