Melikeglbs 13 haftalık hamileyim canım işkembe çekti içtim az önce daha önce içen varmı içilirmi yemedim işkembeleri gerçi suyunu içtim 🤗
oykusss Melikeglbs sakatat ürünleri gebelikte zararlı , içmemeye ve tüketmemeye özen göstermelisin daha çok yenisin , bebeğin organları yeni yeni oluşuyor. İşlenmiş gıdalar , ciğer vs onların hepsi aynı şekilde zararlı
AygyulSina Melikeglbs ben hamileyken doktorum yasak demisti cabin cekmis yemissin nefsini korelticek kadar baska icmesen daha iyi olur
Melikeglbs Zaten bidaha içmem canım suyunu içtim öyle ekmekle işkembesini yemedim zaten daha önce bilmeden midye yedim doktor 1 kere yemişsin daha yeme dedi inşallah rabbim saglık versin hepimizin evlatlarına öyle çok işkembesini yemeyi tercih etmeden suyundan ekmekle yedim öyle 🤗