Tazeanne0134 Secda yeni değil ama sormak istediğin bişe varsa sor bende 10+6 olsun 42 dk öncesine kadar 🥰
SedaaaS Merhabalar bende yeni değil 12 haftalığız ama Bilgi edinmek istediğin bişeyi cevaplarız 😍 bende öğrendiğimde 4+3 tü 💕
Kubrakocerr SedaaaS Merhaba bizde 11+5 olduk bugün sizin karnınız biraz olsun çıktı mı acaba en çok merak ettiğim konulardan😍
SedaaaS Kubrakocerr yaaaaa yok çıkmadı ama hafif çıkıntı var diyorlar da bana öyle gelmiyor normal göbeğim gibi 😂😂
Secda Hemen doktora gitmelimiyim adetim 2 gün gecikti hcg 103 cikti suan adet gecikmesi 1 hafta felan olacak diyiler gitme erken 6. Haftada kese görürsün tok yere gitme şimdi diyorlar ne yapmalıyım değerim normalmi adet gecikmesi 2 gün olunca
Melegimm19 Secda 2 günde bir kan ver canım iki katına artıyorsa sorun yoktur inşallah şuan kese fala gözükmez daha çok yeni folik asit kullanmaya başla sadece😍 birde herkesin değeri farklı olur kimseyle karşılaştırma önemli olan sağlıklı artması haırlı olsun canım 😊
Secda Melegimm19 zaten doktor eşliğinde oluşan ge elik folik asit kullaniyordum olmadi yarın doktoru arayı soyleyerim durumu
Cansump90 Kanaman falan yoksa hic gitme ben 6.haftanin bitmesini bekleyecektim sabah hafif bir kanamam oldu mecburen gidecem
Secda Cansump90 bende haftaya gideceğim 6. Hafta olur sen ozamn gormusmuydun keseye birde şey sormak istiyiyim illa iki günde bir tahlil vermek zorundamiyim doktor zaten tahlil yapacak
Cansump90 Secda biz keseyi 4+6 da gördük doktorumun biri 17 temmuzda digeri 22 temmuzda da kalp atisi icin gel dedi bakalim hangisinde duyacaz kalp atışını.. vermene gerek yok kan tahlilini bir kere ciktiysa tamam bir de deger yuksekse hic gerek yok ben 1 kere yaptirmistim tahlil baska da yaptirmadim