Sedayt Kızlar kaplıcaya geldik eşimle eşimin babannesigillerle ev tuttuk. Burda özel aile hamamları var fazla sıcak değil diye gittim. Gerçekten fazla sıcak değildi havuzda toplasan 3 dk bile durmadım yıkandık çıktık hemen. 20 dk anca durduk içerde. Hiç gidipte sıkıntı yaşayan var mı? 36 haftalığım.
Nunumm Sedayt allah korusun temiz değilse enfeksiyon felan kaparsın temizse sıkıntı olmaz ama havuzu fazla önermiyorlar
oykusss Sedayt Tatilde güneş bile yasak keşke doktoruna danışsaydiniz önce sıcak su hamam kaplıca falan çok çok tehlikeli enfeksiyon oluşuyor kendinizi gözlemleyin ufacık bı yanma dahi olursa hiç ihmal etmeyin
Sedayt oykusss bidaha asla gitmem zatende çokta bunalmadım fazla sıcak değildi ama rahim yumuşuyormuş falan diye okudum çıktıktan sonra korkuyorum şuan
AygyulSina Sedayt bi daha girmesen iyi olur hamilelikte onerilmiyor cnm ama 3dk bisey olucagini sanmiyorum. Ve bi arkadasin dedigi gibi enfeksiyon riski yuksek
oykusss Sedayt gitme kuşum sakın gitme , enfeksiyon mantar ne pislik ararsan var oralarda havuz bile yasak , gebelik öncesinde bile havuzdan çok mikrop kaptim ben , gebelikte çok hassas oluyormuş rahim yumuşatmaz korkmayın da enfeksiyona yol açar 🥰
oykusss Sedayt İdrarda yanma olursa direk gidersin doktora merak etme dualarım hep seninle ❤️❤️❤️ Afedersin havuza bile işiyorlar 🤣 iğrençlesmek istemem ama yani hamama kim bilir neler yapar bizim insanlarimiz 🤣🤣🤣