LittleMan katılıyorum ben de size , kesinlikle cinsiyet ayirimı yapacak degilim , ilk evladim tek istegim hayirli ve sagliklı bi evlat olması ☺ bende isimdir , alısveristir başlamak istiyorum .. şmdiye kadar kizim diye sevdigim bi göbegim var sonucta dogrusunu bilmek istemek bence cok da art niyetli bi ďüsunce degil 😀😀