Haticefenerdemir Siz hangi boy aldınız. Ben 72 kilodayım orta boy aldım 36_42 beden. Acaba küçük gelir mi ya paketi açıp koydum çantama.
Haribo42 Haticefenerdemir ben bi ara bakmistm oldu ama rahat edemedim yazmisti baya bi kisi buyuk boy alicam bn ins
Kbramsa Haticefenerdemir herkes büyük boyunun ideal olduğunu yazmış canım bende şuan için 60 kiloyum ama en büyük bedenini aldım
Haticefenerdemir Yenianne92 migros şok ve mopaşta var cnm 36 tl hemen hemen aynı fiyatları. Hatt migrost indirime girmiş sanırım burda öyle yazmışlaedı
Yasemincgrc Haticefenerdemir 65 kiloyum minyon bi yapim var bende 36 42 aldm acip baktgmda sanki bjraz sıkar gibi dusunuyorum keske bi buyugunu alsaydm dedim 😑 daha kullanmadm ama insallah rahatsiz etmez
Haticefenerdemir Yasemincgrc bana da öyle geldi. O yüzden tedirgin oldum. Ama doğurunca karnımız falan inecek ya bi umut işte 😬
Mucizeemm Haticefenerdemir benim hastanede ihtiyacım olmadı canım çünkü hemşireler bağladı hasta bezi zaten ama eve geldiğim zaman işimi gördü yeterli olur bence 7 tane
DusunseneMilena Haticefenerdemir bende orta boy almıştım ancak büyük boy çok daha iyi olurmuş. Geliyor fakat kalça kısmı sıkıyor biraz kesti beni 🤷♀️ 71 kiloyla doğuma girmiştim