Kayısı ye yürü ve çok sıkıştırırsa hamilelere uygun ilaç al bence sen kötü olursan bebek de kötü olur bir de probiyotik içeren yoğurt ye sıcağa yakın ılık suya otur ve krem sür ov o bölgeyi ben öyle yapıyorum mecbur olunca içiyorum maalesef ıkınmak daha sakıncalı sonuçta