Denizsf Kizlar selam.17. Haftadayim gogusumdeki hassasiyet yok olmus.12-14 haftalarda el deyince agri olurdu simdi yok cok korkuyorum birsey olur diye
Biryabanci1 Denizsf Yok canım normal o ☺️ bende de öyle oldu biraz daha zaman geçsin sadece uç kısımlarında ağrı hissedeceksin ☺️
Beyzanurlina Denizsf 16+4 haftalıgım arada uc ve kenarları agrıto okadar bıde goguslerım dolu dolu yoksa genel bi agrı yok canım
Mlssa Denizsf Belli bir süre sonra o fazla ağrı zaten kayboluyor canım korkma,bende öyle oldu.İlk zamanlar dokunsam acıyordu şimdi sadece göğüs uç kısımları hassas ve büyüyor☺️
Hamilebiranne Denizsf kuzum bende o haftalarda göğüs hassasiyetini kaybetmiştim doktoruma sordum bu haftalarda normal artık argümanını bekleme göğüs uçlarımda sadece agrı oluyor ulan 23 haftalığız ağrj yok ama aşırı bir ağırlık var gögüslerimde