laydaelebi benim de başlarda oldu hep yerleşme kanaması dediler mesela ben düşük ilacını bilr kullanmadım çünkü düşecek bir bebeğe yapacak hiçbir şey yok 😇 gönlümü ferah tuttum, bu haftmıza kadar geldik, kafanıza takmayın ama yine gidin doktora tabi bi görünün