UmmAsel Kizlar 21 haftalik hamileyim arada bebegimin hareketlerinu tam kasik bolgemde hissediyorum erken dogum olur diyorlar cok korkuyorum
ebrarmom08 UmmAsel ne alakaki.cocuk zaten ilk haftalar kasıkta oluyor ileriki haftalr buyudukce yukarı cikiyor ben ilk hareketini kasikta hissettim
bilnazo68o UmmAsel aynen kasiklardan yukari buyuyor. Doktorun erkrn doguma ait bisey demiyosa aldirma
Meryu UmmAsel 28 haftadan sonra göbek deliği hizasının üstünde oluyormuş şimdilik kasıkta hissetmemiz normal