Kizlar selam,
Çoğu kisinin sordugu ve hamililikte ciddiye alinmasi gereken sorulara cevap verilmiyor ama her nedense memleket, ozel hayat hikayeleri vs hakkinda çoğu kisinin bir yorumu oluyor.
Neyse, ben her gun bir post goruyom catlaklarla ilgili. Hepinize faydali olmasi adina deneyimlerimi asagida ki gibi ozetliyim.
Ilk olarak sadece zeytinyagi ve hindistan cevizi yagi kullandim butun vucuduma( ilk 25 haftamda)
Sonra baktim bu cildimin yuzeyini rahatlatiyor ama karin 25 haftaya dogru cikinca alttaki o gerilmeyi gidermiyor.
Akabinde catlak kremlerine yoneldim. Ve ilk denedigim Lierac oldu, memnun kalmadim cunku gerilme devam etti.
Sonra Muslera aldim, Lieractan bir tik daha iyiydi ama beni yine rahatlatmadi.
Sonra amazon.com'da Palmersin ingilizce yorumlarina denk geldim. Amerikada her 10 hamile kadinin 8nin tercihi olan bu krem en yuksek puana sahip oldugunu gordum.
Akabinde arastirdim ama TR de magazalarda, marketlerde bulamadim. Trendyoldan siparis verdim.
Tam kizarikliklarim ve kasintim baslamisti ki 29 haftam itibariyle bunu kullandim ve tek kelimeyle harika bir sey. Bu yuzden imkaniniz varsa mutlaka ve mutlaka kullanmanizi oneriyorum. Bu arada sadece karnima suruyorum.
Haftada 1 kerede karnima madecasol da kullaniyorum.
Bacaklarim ve vucudumun diger yerlerine ise organik zeytinyagi ve hindistancevizi yagi kullaniyorum. Cokda memnunum ama karin cok gerildigi icin bunlar fayda saglamiyor ileriki haftalarda.
Umarim faydali olmustur.
Sevgiyle kalin.