Kızlar 33+2 olduk iki gündür özellikle akşamları alt tarafımda çok sancı var pazartesi doktora gittim normal olabilir dedi ama baya arttı sancılarım belim özellikle aşırı ağrıyor ve bebeğin kafasını çok aşağıda hissediyorum tam şeyimde hareket ediyor elimi koydugumda resmen kafasını elimle tutar gibi hissediyorum ve hareket ettikçe çok ağrı yapıyor kasıklarıma sizce bunlar normal mi siz hareket ettiğinde sancı hissediyormusunuz yada ağrılarınız var mı