Enszynp25 Kızlar ben lahusayım da çok aşırı bi duygusallık var sizde benim gibi olanlar varmı sürekli bi bahaneler içerisindeyim herşeye küçücük şeylere bile ağlıyorum olmadık yerde 😔😔😔😔