minnak9 Arkadaslar selam Dun gittigimde bebegimin kalbi az atiyordu Cumartesi tekrar kontrole gidecegim Allah rizasi icin bildiginiz dualari okuyup bebegim icin sifa diler misiniz Sizlerinde bebeklerini Rabbim sizlere saglikla bagislasin insallah 🙏Aminn
Zehrali minnak9 Benim de az atıyordu o zaman. Sonra 15 gün sonra gittim sesini net duyduk. Korkmayın sakın. Güzel düşünün
minnak9 [bilinmeyen] Allah razi versin osn cnm bugun 6+4 gec dollenme tabi normalde 7+5 olmam lazimdi
SelinKutluErdoan Hiç üzülme canım Allahın izniyle o minik kalp hızlı atmaya başlar. Ben 7+3 de duymuştum hızlı olarak
minnak9 SelinKutluErdoan uzulmemeye calisiorm ama bgun kotu syler aklma geldikce icim bi tuaf oluo insallah bnmkide duzelir Allah razi olsn. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin
minnak9 [bilinmeyen] hicbirsey onermedi bebek saglikli ise guclenir deilse durur dedi pek umitli gibi deildi Rabbim ol derse olck insallah sizinde dualarnzla daha da guclenir insallah
minnak9 Ygmrkeskin [bilinmeyen] Aysimatugce [bilinmeyen] reflesha atesinannesi Allah razi olsn bnde bolbol dua ediorum hem kendime hem herkese cok saolun aminnn ❤🙏
minnak9 EdaMinaKele amin cnm Allah razi olsn bugun 6+4 um ama surekli geriden gelio her gidiorm geriye alior bni ultrasonda hic tam cikmiorm
atesinannesi allahim minigimize acil şifalar versin tabikide dua ederiz oda bizim çocuğumuz sende bol bol dua et sev onu konuş onunla cnm bol bol
Lamelif minnak9 canım dua ediyorum bebeğine Allah sana bağışlasın ama o haftalarda yavaş atmasına doktorlar normal diyor
Zehrali minnak9 o kadarını bilemiyorum ama doktorum şu cümleyi kurdu. 15 gün sonra gel kalp atışı devam ediyor mu bakalım. O günler geçmek bilmemişti
minnak9 Zehrali bnmde ayni crtesi gel bakalm saglikliysa devam eder dedi cidden gecmior sabirliydim dunden beri kendmi ck koyu hissediorm Rabbim insallah sifa verir insallah duzelir hersyin hayrlisi insallah 🙏