koomikbiranne0507 Kızlar dün 5 temmuz cuma günü sezeryanla minik kızım defne dünyaya geldi çok güzel 2saniye yanımda göremeyince özlüyorum uyuduğunda bile özlüyorum müthiş bişey Doğum hakkında sorusu olan varsa anlatabilirim 😇
KAyse koomikbiranne0507 insallah bende bian önce sag saglim alırım kucagıma senin yasadıgın o guzel duyguyu tadarım insalllahhhhh
Hamilebiranne koomikbiranne0507 en çok doğum hikayeni merak ediyorum :) sağlıkla büyütürsün inşaAllah bebişini ❤️
Kbrabia3 Hayırlı olsun Rabbim sağlıklı bir sekilde büyütmeyi nasip etsin 😊Sezeryan dogumdan cok korkuyorum nedense acaba bu korkum boşuna mi yoksa korkulacak kadar var mı 🙄
koomikbiranne0507 Kbrabia3 canım benim için sezeryan değilde sonda baya bi mesele oldu oda benden kaynaklı geri kalanından hiç korkmana gerek yok doktorların dediklerini uygula bol bol yürü her gün bi önceki günden daha iyi oluyorsun
koomikbiranne0507 SBY01 teşekkür ederim canım korkulucak bişey YÖK ben genel oldum hiç bişey anlamadım benim için tek mesele sonda oldu oda zaten benden kaynaklı çok kastım kendimi o takılırken