Asilalaz Şuan daha 18+4 üm ben 😂 Önümde baya bı 5 ay var diyebilirim 😂 kışın olacak benim doğum Aralık'ta , o elbiseyle donadabilirim bende çok kararsızım ne olur bilemem , bide yanımda kimse olmayacak eşimden baska , şunu giymeme yardım eder misin olacak sürekli adama , sizinki benden önce sanırım , siz olun sonra bana kolaylıkları yazın 🥰🥰