esrosatt kızlar 16+4 deyım göbek üstünde hafif agrı var yumruk gibi hissediyorum neden acaba dr gitmelimiyim uzanıyorum şimdi kalkınca agrı hissediyorum ne yapmalıyım başına gelen var mı
Morcivert0401 esrosatt o haftalarda benimde ağrım vardı canım göbeğimin üstünde içten bi sertlik olurdu agrırdı doktorum o zaman magnezyum eksikliği demişti bana. İlaç vermişti istersen bi maden suyu iç doktoruna sorana kadar magnezyum var imdada rahatlatır biraz
Mervednr esrosatt biraz dinlen bakalım geçmezse doktora görün canım. Sertlik o haftalarda normal mi bi fikrim yok
Ceyda51 esrosatt 16. Hafta benim en unutamadığım en hareketli geçen haftamdı ağrı sancı herşeyi yaşamıştım 🤦🏻♀️ Bebek hızlı büyüdüğü içinmiş
yigitalptb esrosatt özellikle göbek bağı içerden çekiliyor gibi bir ağrı ise normal. Yumruk gibi ele geliyorsa fıtık da olabiliyor o yüzden sordum. O haftalarda genelde oluyor ağrılar ama yine de geçmezse doktorunuza sorun
esrosatt Mervednr dinleniyorum zaten çok kalkmıyorum aslında 24 nöbete gidiyorum artık yoruluyorum galıba 😬
Ceyda51 esrosatt tabi doktorunuza mutlaka bilgi verin bence ben arayıp sormuştum sürekli normal mi diye
esrosatt ne hikmetse kola içtim geçti galıba midem gaz doluydu afedersiniz gegirdim içince geçti bugun yok şimdi😬