Benim de 3. Gebeliğim, ilk gebeliğim de kalp atışını duyamamıştık, 2. Gebeliğimi trizomi 18 nedeniyle 14 haftalıkken gelişirim durduğu İçin kaybettim.. şuan 3. Gebeliğim 11. Haftamızdayız.. bu sebeple riskli gebelik sınıfındayım.. Allahım herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.. üst üste çok olumsuzluklar yaşadım.. umuyorum herkes bebeğini sağlıkla kucağına alır ❤️