Zeyzey20 Arya-derya neden ben gidiyorum ve gayet memnunum yani bana çok sıcak kanlı davranıyor ilgileniyor bir şeyden şüphelenince arka arkaya bakıyor 3 defa oldu gidiyorum ve memnunum siz ne gibi bir kötülüğünü gördünüz
Arya-derya Zeyzey20 eşim aceleci her gittiğimizde bekletiliyoruz ve neden beklediğimizi sorduğumuzda verilen cevap bu sekilde isterseniz tavrında çok ters ve ılımlı değil
Zeyzey20 Arya-derya anlıyorum daha hiç böyle bir durumla karşılaşmadık inşallah bir sorun yaşamam çünkü doğumuma az kaldı Allahın izinle 😊