Emineyakar Kızlar dünden beri vajinamn icinde yanma war idrarimi yapincada oluyo ilk giris yernde yanma war oturdugm zamanda oluyo birazsa kasiniyo 37+1 gunluk hamileym normal dogumu etkilermi bu
Iyikilerim Emineyakar dr git enfeksiyon vardır acı yeme bu arada bide turşu yiyorsan kes azalacak ama dr git ilaç variyor tahlil yapip ta
Emineyakar 0911 ama ben dun esimle birlikte olduktn snra oldu onda iltihap wardi unuttum sonradan geldi aklima bugunde bole oldu
0911 buyuk ihtimalle ondan sana gecmistir yanma ve kasinti cok olabilir ihmal etme doktoruna soyle krem fln verir hemen duzelir