Badevehande bence genel cereahıye görün cnm. Bnm hamilelikte basurum cıktı kan ilacı kullandıktan sonra. Kcuuk memelerdi hıc kanamam yoktu. Norml dogum esnasında ıkunmadan dolayı cok kötu oldu ve cok cektim 1 ay boyunca. 😑😑Tubsleyımı yapamadm okunmadan daolyı tuvaletm gelmedi geledıgı zmanda kabızlık sorunu oldu ve 2n sonunda lavman yaptım