Com34 haklısın güvenmemem gerektiğini düşünüyorum ben de artık. 35. haftadan itibaren değişcek zaten doktorum. Şuan işimiz dolayısıyla doğudayız özel hastane de yok. Ama İstanbul’a gidince daha iyi bi doktora denk gelirim inşallah diye ümit ediyorum bakalım hayırlısı olsun Allah utandırmasın🙏🏻