Aytflz Ben 36+2 haftalığım sancılarım var normal doğum yapmak istiyorum bebek baş aşağı doğum başlasa suni mi verirle yoksa sezeryanla doğum mu olur normal doğum kaçıncı haftadan sonra yapılıyor
MerveOsman Aytflz sancı dediğimiz olay nasıl oluyo acaba ilk gebeliğim ve 34. Haftadayız kasıklarım patlıcakmış gibi şuan yaşancı sancı mı yoksa gerçek sancı mı ayırt edemiyorum
Aytflz MerveOsman valla benim de ilk gebeliğim bende hiç bilmiyorum ama karnıma belime adet sancısı gibi ağrılar giriyor