2 hafta önce grip oldum. Hastalığı bi şekilde atlattım ama burun tıkanıklığım hala geçmedi ve nefes alamıyorum illiadin sıkıyorum açılıyor sıkmadığımda yine aynı. Bugün eczaneden hamilelerin kullanabileceği Quixx diye bir burun spreyi aldım hiçbir işe yaramıyor bir de eczacıya özellikle sordum. Var mı burun tıkanıklığının başka bir çaresi?