OzenMeryem Kızlaarr merhaba iyi akşamlar 🤗 yurtdışında yaşayan anne yada anne adayları var mı? Bebek arabası beşik vs nerden aldınız hangi markaları alışveriş mağazalarını tavsiye edersiniz? 😊
imzeynep Belçika’da değilim ama arkadaşlarımın çoğu Belçika’da yaşıyor 🙂 Stokke almayı düşünüyorum hem çok pratik hemde şık duruyor Türkiye’de biraz pahalı ama size yakın Almanya’da falan daha uygun fiyatlar 🙂
AsiaAisa Liegeden selamlar 🖐🏻ıkea san alıyor herkes buralarda normalde , orchestra ve bebek baby2000 var canım ben bebek odası takımını tercih etmiyorum dolapları küçük oluyor o yüzden parça parça takım haline getiricem inşallah herkese hayırlı doğumlar 🙏🏻
OzenMeryem AsiaAisa bende öyle düşünüyorum bide şu anlık yer sıkıntımız olduğu için çokta açılamıyorum maalesef 😏 amin herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏🏻