Yassmenn Kızlar tüp bebek tedavisinde bu serumu kullanınca tutunma başarısı çok artıyormuş bilginiz var mı aranızda daha önce kullanan oldu mu doğruluğu nedir?
Halime87 Yassmenn ben kullandım bir faydasını görmedim bu genelde vücudu bebeği reddedenler için bağışıklığı baskılama maksadıyla yapılan bir serum
Tamam Yassmenn kesinlikle başarısız denemeleriniz varsa 1 seferde olsa transfer sonrası 5-6 günlerde alın https://instagram.com/drkaanbozkurt?igshid=1pi97wtz1hspl sayesinde o kadar çok başarı öyküsü gördüm ki.Uygun tedavi planlama konusunda çok iyi bir hekim ve çok insancıl.Hastası olmayanlara bile yaklaşımı çok iyi ve soruları asla yanıtsız bırakmıyor.
Depresif_polyanna Yassmenn bana uygulandı canım. Transfer sonrasi ve sonuç olumlu çıkınca. Içerisinde bi çok yararlı madde var
Twin_mother2 Yassmenn Bn 5 kere tüp bebek yaptım 5. De hem serum yaptm hemde rahime çizik attım çok şükür tuttu 27+2 oldk maşallllahhhhhh darısı size olsn kesnlkle yapın iyi bi serum