egesu22 genoks için iyi şeyler duymadım. Sonuç iyi denilip maalesef down çıkan bebekler de olmuş... en mantıklısı yurt dışına yollamak, ülkemizde ne düzgün yapılıyor ki bu yapılsın ve adam akıllı denetlensin. Sonuç kötü dahi çıksa çok yıpratma kendini çünkü firma maalesef çok kötü. Gerekirse tahlilini tekrarlattır geç geldiyse illa ki laboratuvar kaynaklı sorun bile olmuş olabilir. Dünya para alıyorlar kendi hatalarını hastalara ödetemezler