Esraa28 Daha önce böyle bir post açıldımı bilmiyorum hiç denk gelmedim. Mustela seti almayı düşünüyorum. Ama kararsız kaldım kullananlar acaba memnun mu yada hangi markayı önerirsiniz Şampuan, bebek yağı ve pişik kremi olarak ☺️
NurGrlek Esraa28 mustela kullanmadım sudocrem kullandım kızıma pişik kremi şampuan ve bebe yağı olarak Dalin kullanmıştım johnson baby cotton touch şampuan ve bebe yağı aldım şimdi kokusu çok hoşuma gitti 😁😁
Gmzgamzeb Esraa28 ben biraz araştırdım memnun olanda var olmayanda var musteladan. Kaşıntı kızarıklık yapıyor diye okudum. Bende kararsız kaldım o yüzden şuan için sebamet veya dalin düşünüyorum. İkisi için de düşünülen. Pişik kremi için ise Bepanthol düşünüyorum. Bebek cildi nasıl tepki bilmiyorum tabi. 😉☺️
Esraa28 Gmzgamzeb doktorlar dalini önermiyormuş galiba bi tanıdığım o yüzden Dalin kullanma dedi onu hiç düşünmedim diğer önerilerinizi araştırcam teşekkür ederim ☺️