Dün bende her zamankinden daha az hissettim sabaha kadar uyuyamadim 🙈 Ama bugün hareketleri iyi çok şükür 🙏 Bu haftalarda tutarsızlıklar olabiliyor. Bigün çok hareketliyse ertesi gün az hareketli olabiliyormuş. Sonuçta onlarda bi karakter ve belli düzenleri oluyormuş hafta hafta 🤗27.haftadan sonra hareketlerini sayıp dikkat etmemiz gerekiyor ❤