Firuze27 bende Tiroid hastasıyım bende hiç uretilmiyor hormon ,yüksek olduğu zaten hamile kalamiyosun adet olamıyorsun , 2 den aşağıya dusmesi gerekiyor gebelikte benimde 4 aydır TSH 1.01 gibi bı oranla gidiyor. Yüksek doz kullanmaua devam ediyorum çünkü gebelikse Tiroid ilacına vücut daha çok ihtiyaç duyuyormus 🥰