Tugbamutluer Doktorlar kaçıncı haftada net olarak normal doğuma uygun olup olmadığımızı söylüyorlar acaba? Şu an 29 a girmek üzereyim 30a girerken doktora gideceğiz bu konu konuşulur mu yoksa erken mi olur? 🙄🤷♀️
GuelGltkn Tugbamutluer bende 32 haftadan sonra karar vericez dedi doktor ama benim bebegin esi asagida yukari cikmazsa zorunlu sezeryan dedi tabi ama sizin hic bi sorununuz yoksa 37-38 haftalarda sanirsam cati muaynesi olunuyo
Merveyoruk Tugbamutluer Bende bekleyim şurada 30 haftalıkken gideceğim bende 2 haftam var umarım söyler dogumla ilgili birşey 🙈🤭
Sumeyraerva Tugbamutluer cok erken daha son zamanlarda 37 38 de felan anca kesin belli olur o zamanlarda cati muayenesi yapilir catinin normal olup olmadigi bakilir ona gore kesin cevap verilir sana simdiden bisey demez doktor
Leyliiii Tugbamutluer erken Canım daha tabi bir sorun olmadığı sürece ben 32 haftada gittim doktorum daha bunun için erken dedi 36. Haftada randevum var bakalım son ana kadar ne olur Allah bilir 🤷🏻♀️🤰🏻😍❤️
Tugbamutluer GuelGltkn Hmm plesanta ile ilgili bi sorun yok sadece son gittiğimde ters duruyordu ama şimdi dönmüştür belki de daha bekleyeceğiz demek 🙂
Tugbamutluer Leyliiii Evet biraz bebişlere de bağlı bir durum tabi 🤭 sabırsızlanıyorum artık bi an önce bu konuları konuşalım istiyorum ama biraz sabretmem gerek demek 🙆♀️
Hll Tugbamutluer cati muayenesinde net söylüyor canm. Benim öyle oldu. Onun dşnda da bebegin kilosuna göre tahminde bulunuyor.