1234 Kekmez yazımı okumadın sanırım doktoruma soracagım diye ve kimse benden cok karnımdan cocugu dusunemez sanırım boyle bir riskede atamam ve sordumda doktoruma
1234 Kubar cok cok zor bir durum bilmeyenler kimsenın durumunu anlamaz yazımı okumadan da yorum yapıyorlarya helal olsun