32+5 haftayım. Bugün cesaretimi toplayıp kuafore agdaya gittim basta cok ıyıydi ancak vajına dudağının iç kısmını aldıgı an feci bı kanama oldu.hıc agrı falan hıssetmedim kıagor soleyıp aynayla gosterene kadar damar gıbı bişi balaon gibi olmus ve agdayı cekinve bıldıgınız yırtıldı. Kanama durdu orda suanda cok yok ama sonucta yara oldu.bole bişe yasayan varmı nedir o şişlik ve derim aşırı incelmiş :(