aysegul_7498 9+4 hamileyim çok az bir kanamam oldu doktorum kan sulandırıcı iğneyi bırakmamı söyledi ancak ben çok korkuyorum bırakmak istemiyorum aynı durumu yaşayan varmı?
Hande46 Canım kan sulandırıcı kanaman varken daha da tetikler kanamanı doktorun doğru olanı söylemiş hiç korkma bırak.