MucizemmB Arkadaşlar iyi akşamlar bebek alış veriş listesi düzenleyen varmı?? Kıyafetten kullanılacak malzemelere falan hatta marka araştıran ??
Tutku MucizemmB annesininmelegi.com diye bi sayfa var. Kendi çocukları için yaptıgi marka bilgili alisveris listesini mail olarak atiyor rica edince. Marka bilgisiz olan sitede zaten mevcut 😊
Tutku MucizemmB bu arada bende liste hazirladim. Bi kac urun markasi ile ilgili arastirmada yaptim. Tabi bi deneyimim yok ilk cocugum oldugu icin 😊 istersen tutkuakmanyesilbag instagram adresim. Ordan konusabiliriz
TugbaKE MucizemmB komşularla günümüz var ordan gelen parayım hep bebişime kullancam ilk aylar için tulum süsleyeceğim onları kullanacağım 3-6 alacağım bi kaç parçada 6-9 ☺
MucizemmB [bilinmeyen] kaç haftalıksınız siz ben 19+1 ufak ufak bişeyler yapmak istiyorum ama erken mi acaba
dalin 30 haftalik hamileyim suan.Ben liste yaptim aldiklarimin ustunu ciziyorum daha cok eksigim var sanki ceyiz listesi gibi bebek ihtiyac listem var 😂😂
dalin MucizemmB burdan dosya gonderiliyormu resmini cekip gondereyim nasil gondericem onu bilmiyorum iste🤔
MucizemmB dalin dalin sanırım dosya olmuyor ya da bende bilmiyorum oluyorsa da eğer sakıncası yoksa insta dan gönderebilirsin bsraayavuzz kullanıcı adım
gizemmm Benimde 28+3 çoğu ihtiyacını tamamladım. Bizim Bebekte koşun doğacağı için çok çıtı pıtı yazlık şeyler almadım. Uzun kollu bacaklı çıt çıtlı tulumlar aldım. Uzun pijamalar falan
gizemmm MucizemmB ben 20. Haftada azar azar başladım Canım belli bir zamandan sonra insan dışarı çıkıp bakamıyor her gün. Evet heves almak istiyor insan güzel ama şu an 7. Aydayım iyi ki erkenden almışım diyorum çünkü parça parça aldım bi anda olunca çok fazla tutuyor ve mutlaka eksikler oluyor O yüzden azar azar 20. Haftada başladım almaya
MucizemmB Tutku Tutku#43417 Baktım şimdi siz söyleyince evet baya yazıları var anlaşılan çok teşekkür ederim birbirimizi ekleyelim ki ilk deneyimlerimizde eksiklik yaşamayalım 😬🤗
mervebalandi28 Bende 15 haftaligim erkenden aliyim diotum bence cinaiyetini orendimiz zaman almak gerek ufak ufak sonra toplu almak zor olur🙂
gizemmm Bi de benim kışa denk geldiği için her zaman çıkamam diye erkenden aldım. Şimdi bile havale soğuk aralık ocakta hiç alamam. Doğum çantam bile hazır
Destina Ben 24+4 üm ufaktan başladım alışverişe. Çıtçıtlı badiler,tulumlar,hastane çıkışı falan aldım. Esas alışverişi önümüzdeki ay yapacağım. Al al bitmiyor mübarek😂