Denizkasalll https://i.hizliresim.com/bvMNqV.jpg Evet arkadaşlar böyle bir durumla karşılaşan var mı? adetim iki gün geçti bugün az bir kanamam oldu ve test yaptım yine dayanamayıp. Sizce hamilelik var mı yok mu hamilelik varsa çizgiler neden birbirine yakın ¿¿
Gizem_miros Denizkasalll canim bozuk galibs ikinci cizgi birinci cizgiye cok yakin ilk kez ole gordum normalde t cizgisinin altinda olmasi gerek
MerveNural Denizkasalll testim tekrar resmini çek ama golge olsun o isik vurdugu icin diger cizginin gölgesi çıkıyor tekrar cek at
Serife07 Denizkasalll canım bende geç döllenme olduğu için böyle silik bence var gibi erken gebelik testi al ve onu da yap o zaman herşey belli olur bence var hamilelik
Senaatalan1 Benim ilk gebeliğimde de aynısı olmuştu sanırım hamilesin Canım hemen git kan testi yaptır hayırlı olsun ☺️
Denizkasalll Gizem_miros benimde kafamı karıştıran o zaten neden böyle çıktı düşünüyorum https://i.hizliresim.com/bvMnyG.jpg gölgede çektiğimde bu
Denizkasalll elissa https://i.hizliresim.com/bvMnyG.jpg gölgede çektim yine var anlayamıyoruuuuuum delircem
Gizem_miros Denizkasalll insallah vardir cnim ama kaymis olsa dahi niye ikinci cizgi ciksinki cikmazdi yani oda var bence birdaha yap umarim vardir bebisin 🙏
Turkolog Denizkasalll kan testinden önce tekrar test alıp yapsanız aslında? Çizgilerin yakın olması acayip
Gizem23 Denizkasalll bir tane daha test al o da boyle cikarsa hamilesin tek cikarsa ilk yaotigin test bozuktur canim
Denizkasalll Mutire peki diğerine yakın mıydı ¿ benim tam t nin altında değil oyuzden emin olamıyorum
Denizkasalll MerveNural valla şu anda tekrardan gidemem almaya çünkü uzak biraz bana pazartesiye kadar bekleyeceğim
MerveNural Gizem_miros hemen hamilesin gözün aydin diyorlar ya sinir oluyorum.yemin ederim yazik gunah ya